Тернополянин вважає, що вартість проїзду у маршрутках потрібно знову піднімати

1
1556

Їхав сьогодні у справах 20-ю маршруткою. Розумію, що це жодним чином не топ новина дня. Бо не я один сьогодні у Тернополі на таке наважився.

Але якось так трапилося, що випадково підслухав розмову водія з пасажиркою. Вона поцікавилася, до котрої години оті маршрутки будуть їздити.

І той відверто розповів, що на 15 годину на маршруті є вісім машин. Але він уже робить останнє коло, бо хоче повечеряти. І не його одного ось так на апетит пробило. Після 16-ої залишиться лише 4 машини. А після 18-ої тернополянам не варто очікувати на 20 маршрутку.

До слова, на Київській, до салону спробувало зайти кілька людей, яким чомусь запрагло відвідати автовокзал. Але водій їх одразу попередив, що їде лише до вулиці Збаразької. І запропонував або чекати на наступну, яка буде нескоро, або ж їхати з ним і потім пересісти на якусь іншу маршрутку. Частина людей скористалася другою порадою, частина таки залишилася чекати.

І ще раз до слова. Із тієї ж Київської до автовокзалу лише 20-им і дістанешся. Тому якщо кому треба було сьогодні десь після 18-ої, то вибачайте – викликайте таксі, або як казав мій дідо: «шпацеруйте пішки».

За кілька годин я повертався 11-им тролейбусом. І поцікавився у кондуктора, як довго вони планують залишатися на маршруті. З’ясувалося, що як завжди у вихідні, до 23 години.

Тобто комунальне підприємство, не зважаючи на святкову вечерю і мінімум пасажирів, усе ж думає про людей. А ось у приватних перевізників таких проблем не виникає. Єдине, що турбує у Тернополі отих приватних перевізників – це постійне підняття ціни на проїзд. І вони таки свого досягають. Сьогодні Тернопіль уже ледь не лідер в Україні з цього питання. Але, судячи з усього, і цього замало.

І тут виникає питання, то скільки ж таки нашим перевізникам потрібно, щоб вони згадали, що транспорт хоча і приватний, та все ж громадський. Чи так уже у Тернополі повелося, що наші перевізники настільки захланні, що скільки їм не дай, вони все одно будуть думати не про комфорт пасажирів, а про власну кишеню.

Марко КЛЕВЕЦЬ, блогер

P.S. Не скажу, що у Тернополі усі перевізники такі. Принаймні після 18-ої години мені на очі таки трапилася одна 14-та маршрутка…



1 коментар

  1. Не водії повністю захлані, а сам пан Мединський та інші особи, що утримують від 8 до 40 машин, вкотре мають чималий зиск. Поцікавтесь скільки коштів державних закладено. на проїзд пільговиків та компенсації саме маршрутникам- мільйони. Ось де собака зарита? І чому мер- орденоносець так ревниво захищає свого підлеглого пана Мединського?Головне знати арифметику. точніше табличку ділення.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.