Подейкують, що людська фантазія не має меж. Окремі тернопільські підприємці, намагаючись прорекламувати свої товари чи послуги – це підтверджують.
Один з багаточисельних виробників металопластикових вікон і дверей «запросив» рекламувати свою продукцію самого Альберта Ейнштейна.
Відомий фізик переконує, що встановлення саме цих вікон дозволить тернополянам суттєво зекономити. Дивує, що для реклами не використали легендарне фото Ейнштейна з язиком аж до підборіддя. Але і так доволі цікаво виглядає.
Згідно ж з теорією відносності самого Ейнштейна, хтось та поведеться на цю рекламу і піде купувати вікна. Враховуючи ж, що реклама – рушій торгівлі, це найголовніше. А те, що головний персонаж реклами помер більше 60-ти років тому – це така дрібниця.