Тернополянин розповів про комедійний досвід першої заправки автомобіля пальним

0
254

Напевне у багатьох водіїв, першоразовій самостійній заправності була своя комедійність.

Мене дуже тягнуло у мій віледж. Днина, була усіх святих, для когось можливість розмалювати свою фейсулю у честь хелоувіну, а для когось вшанувати поринувших у вічність близьких.

Кортіло, по-особливому, тому що заробітчаство позбавило рідного усього, а бесідне ґаджество не спроможне на учуття зачекінної присутності. Усілякими способами, прохав непішохідних близьких доставки мене у місце спочинку рідних. От черга дійшла, до товариша власника Civika, котрий у підвезенні відмовив, опираючись на опіслядвіжове погане самопочуття. Але може його ще хороше тримало, бо довірив мені свій самохуд. У гаражовитості, вручив доки та із працюючим двигуном віддав у моє драйверське користування авто. Від мене вимагалось лиш повернути неушкодженим та із справними агреґатами. І дуже, здавалось легкою справою, заправитись пальним марки 92.

VTEKовий автомобіль мною був неодноразово користований, але із пасажирською пильністю власника, що інколи ситуаційно вмикав режим інструктора, але азам водіння вчив його саме я. Таке буває, коли ти шпацеровець. Мене лиш турбувала двохсекундна пауза, при перемиканні із ближнього та дального світла, котра давала острашливу сліпоту. Теперка, таку проблемність вирішено новими фарами. Але я таки помчав.

Джерелом ропної поживи, обрав ОККО на “петнашці”. Безпроблемно добрався до місця дислокації, зрозумів, що не знаю із якого боку, є горловина бака. І тут у голівоньці промайнув інтернетний лайфхак, котрий полягав у тому, з якого боку на циферблаті намальований пальномат, звідтіля і кришка. Патовість полягала у тому, що напоювальний пристрій зафіксований по середині, а так не могло у япошки бути. Таке розміщення було лиш у дідусевому 412-му. Ну, що ж прийшлось зупинитись та ручничком скористатись, те я і скоїв. Оглядини проінформували мене про лівосторонній бік розміщення. Тією стороною і прилаштувався до втамовувальних брайсбойтиків. Припаркувався.

Підсидінним важільцем, відкрив закрилку пального. Якимось мешіґанним похабцем, прилаштував шланга. Попрямував до каси. Де озвучив суму та марку бажаного пального. На що почув у від гарненької касирки: “Але у вас стоїть 95-й”. Мовлю, що її таким бєнзіком лиш на батьківщині кормили. А панянка, заусміхалась та мовила, що обрав не той шланг.

Я знову бігцем прибіг до танкованої апаратури, промайнула думка, може треба переміститись. Приходжу знову в касовитість, а тут вже й черга через мене, бо на клієнтському відпуску лиш одна панянка. І з ходу заряджаю стендапову фразу: “А куди мені переїхати, щоб дістатись до 92-ї?” Сказане, повалило присутніх наніц, сміялись довгенько. А з годом хором промовили, що просто слід переставити шланг. І у мене це викликало, усміх мій, автомобільний нубізм виявляється шикарнєйший. Виправився. Напоїв доставчу колісницю.

Помчав, виконувати свій душевний поклик, моління за душами померлих та дати їм тепла від свічок. А спонтанність та пізньочасовість, не давала можливості закупитись лямпатками. Добре, що бар “Ольвія” має у своєму розпорядженні магаз, котрий є мрією штатного логіста, розміщення чудесності для різноманітних закупностей. Дверцята котрого, можуть відчинитись за вимогою. До речі у цей час боровся у єврокубках Шахтар.

Придбавши свічечки, ще завітав до своїх родичів, котрі відвідувально боролись із самотою та моєю голодовитістю. Та й ще бабуся Зеня, котра нещодавно відсвяткувала своє девяностоліття. Такий собі гостинницький борг, я у собі почував. От завітавши, до родинниї оселі, висококультурно побесідувавши, із згадкою про померлих. Почастувавшись дитячобожнювальним делікатесом, котрому ймення — олів’є. Пройнявшись гостинністю родичів.

Рушив завершувати місію. Кладовищна вітряність, утруднювала запальницький процес воскованих виробів, але все ж таки віддав шану рідним. Минаючись із видощністю горіння тисяч світилок, що картину демострує кладовище. Щасливо та безексцесно повернув машину власникові, самостійно припаркуваши для спочинку в гаражній кооперації.



БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.