Тернополянка розповіла, як дорогі парфуми обійшлися їй дуже дешево

0
6614

– Я з дитинства була правильною. Синдром відмінниці мене переслідує й досі. Усе має бути розкладене на поличках, бездоганний порядок в усьому, мінімум зайвих речей, максимум простору. Жодних непотрібних рухів, усе має бути передбачене та сплановане. Без екстриму. Але, мабуть, настав той час, коли треба прощатися зі своїми стереотипами. Особливо у передноворіччя. – розповідає тернопільська телеведуча Олена Герасименко. У магазині вона випадково розбила дорогі парфуми.

Час змін для телеведучої настав несподівано і у несподіваному місці.

– Уявіть собі, що ви – людина, яка дуже дбайливо ставиться до оточення та середовища, любить лад у всьому, делікатна та майже педантична, акуратна та послідовна, несхильна до форс-мажорів тощо. Заходите в магазин і вперше у житті змітаєте з вітрини парфуми, вартістю 5700. О, ноу!!! Змітаєте в дзуськи.  На малюсінькі молекули, вщент розгромлені парфуми падають долу. Голосно, помпезно, святково. Запах дифузно шириться на шалені квадратні метри, на вас зглядається увесь персонал та покупці, і… Саме той момент, що хочеться викреслити з біографії.

Реакція продавців магазину – класична.

– Далі – веселі гримаси, як з мультфільму “Том і Джері”. – продовжує телеведуча. – Завжди щось буває вперше. Напевно, я вчуся бути бешкетницею. Незручний момент тривав кілька хвилин, коли я опинилася у полі зору усіх присутніх. Щоправда, опанувала себе і запитала у консультанта, що мені робити. Вона у відповідь буркнула, мовляв, розбирайтеся з охоронцем. А він виявився більш адекватним, усунув інцидент за лічені секунди. До мене претензій не було. Зробив вигляд, що нічого не трапилося, іншими словами –  “don’t worry, be happy. Уламки скла прибрали за мить, залишився тільки стійкий запах.

Олена Герасименко не випадково опинилася  в тому магазині. Вона має маленьку слабкість – це парфуми.

– Ніколи не обмежуюся одним запахом, їх у мене на полиці завжди декілька, усе залежить від настрою. – говорить Олена. – Або навпаки, настрій залежить від аромату. Для вечірніх подій – окрема ніша, для ділових зустрічей –  інша, романтичні запахи – нова історія. Для когось це дрібничка, а я не виходжу з дому, не зодягнувшись в аромат. Я одяг не так ретельно підбираю, як парфуми.

Парфуми – це візитна картка для жінки. Інших людей я теж сприймаю за ароматом. Запах може багато що розповісти про власника. Тепер уявіть, що я відчуваю у таких магазинах, я мало не втрачаю свідомість від ейфорії. Інколи мені це допомагає подолати життєвий стрес. Прийду, доторкнуся до дивовижних композицій, познайомлюся з новими ароматами, і неодмінно полікую свій настрій. Але в той день усе було інакше. Отримала стрес протилежний, коли з вітрини злетів флакон і я мало не отримала інфаркт.

Цей випадок все-таки не зупинив телеведучу придбати нові парфуми.

– Я розчинилася у натовпі покупців, продовжуючи пошук аромату для себе. – додає Олена Герасименко. – Таки знайшла його. І купила. Цей випадок аж ніскільки не применшив моєї любові до парфумів. Навпаки, я полюбила їх ще більше.

 



БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ