Тернополянку неприємно вразив маркетинг у місті

0
1081

Чим вже тільки не дивувало нас файне?! А знаєте, мені більше подобається, коли воно не настільки файне, наскільки – сонячне, щасливе й каштанове. Я би може й нічого не писала, але навідується час від часу відчуття, що файнівчан періодично мають за ніщо. І хто? Такі самі жителі міста.

Другого січня вийшли з сім’єю на прогулянку до центральної ялинки. Малий в моменті захотів кататися на електрокарах, а донька – тягнула за кулькою. Стали в довжелезну чергу до каси, опісля якої нас чекала така ж довжелезна черга до самого павільйону з машинками. Квиток на них – 65 грн, на звичайні каруселі біля 30. Біля кожної каси черги. Передумали кататися діти через очікування, а ми – через ціну машинок. Тато пішов купувати кульку. Вибрав одну з найдорожчих – за 60 грн. Ціна така – бо, виявляється, має високо літати аж два місяці, адже ж наповнена гелієм.

І ось всі ми наполовину задоволені поспішили кудись погрітися, в одну з місцевих піцерій. А там – чудова акція: будь-яка піца за ціною 60 грн! Ну чим не свято? Ось правильний маркетинговий хід, на свята слід робити знижки, а не дерти з людей в «тридорога»… Правда, маленьке розчарування все-таки нас спіткало – може то тільки я така необізнана, але замовляючи продукт, де слово «помідори» взято в лапки – буду більш уважна. Не уточнила в офіціанта, думаючи: «Може то особливий вид помідорів, як чері, наприклад». У результаті принесли піцу з банальним томатним соусом, та й то негусто покладеним… Ось вам ще один маркетинговий хід. Шкода… а я так люблю свіжі помідори…

Та виявляється, і «довгограюча» гелієва кулька – це теж маркетинговий хід. Я підозрювала, що два місяці – то трохи нереальний строк, але вона потішила нас тільки 8 днів. І що порадите? Нести її продавцю назад? Все таки 60 гривень.

І так – куди не глянь. Тішуся наразі з того, що повітря поки не продають зі знижкою в «плюс одна гривня до основної суми»… Хоча… у файному все можливе…

Валерія ДУМАНСЬКА





БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ