У Тернопільській міській раді деякі цифри висмоктують з пальця

0
246

IMG_5382-696x522У Тернопільській міській раді таки наважилися дати відповідь на петицію щодо оприлюднення розрахунків вартості проїзду в громадському транспорті. Причому розрахували на основі доволі складних формул, де Х додати У дорівнює… А чому воно там дорівнює – одразу зрозуміти важко.

Формули і справді настільки складні, що без двох вищих освіт, одна з яких має бути економічною, а також калькулятора і рахівниці, не розберешся.

Якщо ж у когось є всі наявні дані, то може сам ознайомитися з розрахунками за посиланням https://e-dem.in.ua/ternopil.

Я ж трішки про інше. Про тролейбуси вести мову не буду. Чому поясню пізніше. Перейду одразу до маршрутних таксі. Тут ніби усе гарно розписали і пояснили. Скільки коліс потрібно купити, щоб ми з вами пішки не пересувалися, скільки акумуляторів. Скільки залили пального і скільки мастила. Скільки на зарплатню водіям витратили. З якого боку не глянь – ніби усе на місці, усе сходиться.

І все ж є одна доволі цікава цифра. У міські раді запевняють, що протягом року 26 955 600 терноплян скористалися послугами маршрутних таксі. Це дуже добре, що цей вид транспорту користується такою популярністю. Питання в іншому – звідки такі дані? У цій же міській раді переконані, що протягом року тролейбусами користуються 24 600 тернополян. Здавалося б, оцій цифрі вірити можна – у тролейбусах принаймні квитки видають і більш-менш порахувати не важко. Але хто знає, скільки пільговиків скористалося ними протягом року? Ніхто. Тобто цифри ці доволі умовні. Як то мовиться – висмоктані з пальця.

Про це свідчить хоча б їх заокругленість. Чому у тролейбусах їздило не 24 648, а у маршрутках не 26 955 579 тернополян? Чи не тому, що у міській раді кількість пасажирів банально підігнали під формулу, щоб довести необхідність зростання проїзду?

Марко КЛЕВЕЦЬ



БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.