У Тернопільській міській раді деякі цифри висмоктують з пальця

0
216

IMG_5382-696x522У Тернопільській міській раді таки наважилися дати відповідь на петицію щодо оприлюднення розрахунків вартості проїзду в громадському транспорті. Причому розрахували на основі доволі складних формул, де Х додати У дорівнює… А чому воно там дорівнює – одразу зрозуміти важко.

Формули і справді настільки складні, що без двох вищих освіт, одна з яких має бути економічною, а також калькулятора і рахівниці, не розберешся.

Якщо ж у когось є всі наявні дані, то може сам ознайомитися з розрахунками за посиланням https://e-dem.in.ua/ternopil.

Я ж трішки про інше. Про тролейбуси вести мову не буду. Чому поясню пізніше. Перейду одразу до маршрутних таксі. Тут ніби усе гарно розписали і пояснили. Скільки коліс потрібно купити, щоб ми з вами пішки не пересувалися, скільки акумуляторів. Скільки залили пального і скільки мастила. Скільки на зарплатню водіям витратили. З якого боку не глянь – ніби усе на місці, усе сходиться.

І все ж є одна доволі цікава цифра. У міські раді запевняють, що протягом року 26 955 600 терноплян скористалися послугами маршрутних таксі. Це дуже добре, що цей вид транспорту користується такою популярністю. Питання в іншому – звідки такі дані? У цій же міській раді переконані, що протягом року тролейбусами користуються 24 600 тернополян. Здавалося б, оцій цифрі вірити можна – у тролейбусах принаймні квитки видають і більш-менш порахувати не важко. Але хто знає, скільки пільговиків скористалося ними протягом року? Ніхто. Тобто цифри ці доволі умовні. Як то мовиться – висмоктані з пальця.

Про це свідчить хоча б їх заокругленість. Чому у тролейбусах їздило не 24 648, а у маршрутках не 26 955 579 тернополян? Чи не тому, що у міській раді кількість пасажирів банально підігнали під формулу, щоб довести необхідність зростання проїзду?

Марко КЛЕВЕЦЬ

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ