Під час блекауту школярі Тернопільскої області пошили 443 мішечки!

0
10

З 5 по 30 листопада 2022 учні України об‘єдналися у Всеукраїнському проєкті «Мішечок». Протягом 25 днів школярі пошили 443 мішечки! У проєкті взяли участь 366 учнів у 7 навчальних закладах Тернопільщини. 

Всього в Україні участь взяли 6582 учні у 115 навчальних закладах, пошивши 21543 мішечки. Найактивнішими областями були: Кіровоградська, Сумська, Чернівецька та Дніпропетровська області. Учасники перешивали старі непотрібні речі на зручні, трендові та оригінальні мішечки, якими відтепер користуватимуться в повсякденному житті.

“Ми вдячні кожному учаснику в Україні та закордоном, особливо координаторам, які під час відключення світла, організували проєкт та зареєстрували результат у листопаді 2022 року, учнівська молодь в сьогоднішніх умовах вражає та надихає, вкотре довели, що в Україні росте гідне покоління, яке незважаючи на будь-які труднощі, може змінювати нашу країну на краще та дбати про довкілля” – наголосила лідерка Всеукраїнського молодіжного руху Let`s do it Ukraine.

Метою проєкту є формування дбайливого ставлення до навколишнього середовища, розвиток ековідповідальності в Україні та зменшення використання поліетиленових пакетів замінивши їх багаторазовим упакуванням. Учні разом із вчителями та батьками приєднувалися до ініціативи, впроваджуючи в своє життя нові екологічні звички, надихаючи людей навколо.

“Для реалізації дитячих ініціатив важливо мати надійних партнерів із числа громадських організацій. Для УДЦПО саме такими партнерами, а за багато років ще й друзями є Lets do it Ukraine та School Recycling World. Всеукраїнський щорічний проєкт «Мішечок» для наших учасників – школярів не просто бажання виграти Головний приз, а долучитись до перемоги на екологічному фронті, стати частиною руху ековідповідальних громадян, врятувати свою країну від забруднення пластиком починаючи зі своєї родини,“ – тимчасово виконуюча обов’язки директора Українського державного центру позашкільної освіти Олена Педоренко.

У межах проєкту відбувся конкурс з індивідуальним та колективними номінаціями. Школа-переможець, учні якої пошили найбільшу кількість мішечків, отримає головний приз – принтер для сублімаційного друку.

Переможцем конкурсу серед навчальних закладів став Первозванівський ліцей Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. 121 учень ліцею пошив 6266 мішечків. Минулого року навчальний заклад посів друге місце у конкурсі “Мішечок” та отримав баки для сортування. Проте цього року школярі об’єдналися та здобули почесне перше місце!

«Міндовкілля підтримує Всеукраїнський проєкт «Мішечок». Адже попри війну важливо продовжувати приділяти багато уваги екологічному вихованню школярів. Такі проєкти є елементами екоосвіти дітей та поширення екозвичок з відмови від пластикових пакетів на користь екоторбинок. Важливо, що доєднуючись до таких ініціатив, школярі не лише змінюють свої побутові звички, а й долучають до цього цілі родини» – наголосила Наталя Семенова, головний спеціаліст відділу з питань поводження з відходами Департаменту з питань управління відходами та екологічної безпеки.

Переможцем конкурсу серед індивідуальних учасників став Сироїжко Глєб з міста Кривий Ріг. 

Організатор проєкту – Всеукраїнський молодіжний рух «Lets do it Ukraine» за підтримки генерального партнера – компанії PepsiCo Україна.  

Проєкт відбувається спільно з Міжнародним молодіжним рухом «School Recycling World» в рамках реалізації довгострокового всеукраїнського проєкту «Чисті пляжі разом!» за сприяння Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерства освіти і науки України, Українського державного центру позашкільної освіти.

«Компанія PepsiCo радо підтримує такі екологічні проєкти, як «Мішечок», адже ми повністю розділяємо цілі та мету таких екоініціатив. Ми, як один з лідерів з виготовлення готових до вживання продуктів харчування та напоїв, прагнемо, щоб пластикове пакування ніколи не ставало сміттям, адже на сьогоднішній день проблеми навколишнього середовища нікуди не зникли, а лише примножуються з кожним днем. Тому навіть в цей складний час для нас важливо підтримувати обізнаність щодо заходів, які кожен на своєму місці може робити вже зараз, аби разом поступово зменшувати кількість пластику» – зазначила керівниця відділу корпоративних комунікацій компанії PepsiCo в Україні Аліна Матківська.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ