Чому, коли дивишся ролик про Тернопіль, думаєш про Стамбул

0
927

Кажуть, відзняли перший професійний промоційний ролик про Тернопіль. І назва у нього є –  «Тернопіль – місто, що залишається у серці». А ще подейкують, що переглянуло його лише за добу більше, ніж 50 тисяч людей і ще дуже багато поширили. Режисер – Тарас Химич, музику написав Андрій Підлужний і витратили на це з міського бюджету трохи більше 80 тисяч гривень. І я вирішив глянути.

Що сказати, хороший ролик, професійний. Хоча Тернополян я там практично не побачив, місто залишилося поза кадром. У мене взагалі виникло відчуття, що мова йде про те, що у Тернополі є озеро і на ньому можна покататися на швидкісному катері. Але то таке, то лише моя думка. А кожен бачить те, що хоче побачити.

А ще я нещодавно побачив кліп якогось турецького виконавця Mahmut Orhan. Знімалася ще у ньому якась Sena Sener. Не скажу, що один в один, хоча б тому, що у турків він удвічі довший, але певна схожість простежується – він, вона, фотоапарат, водне плесо, випадкова зустріч, вуличні музики, танці на вулиці. І усе це на фоні міста. Тільки там – Стамбул, а тут – Тернопіль. І зняті обидва ролики у дуже схожій манері. І навіть у ритмах музики є щось подібне, хоча тут я зовсім не спеціаліст.

Турецький ролик на Ютубі оприлюднили 12 квітня 2016 року. Переглянути його можна тут – https://www.youtube.com/watch?v=rQ7tMWOCQlM&feature=youtu.be

А уже переглянувши, робити висновки, чи то мені щось привиділося, чи то справді один ролик дуже вже схожий на другий.

Марко КЛЕВЕЦЬ

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ