Чому, коли дивишся ролик про Тернопіль, думаєш про Стамбул

0
982

Кажуть, відзняли перший професійний промоційний ролик про Тернопіль. І назва у нього є –  «Тернопіль – місто, що залишається у серці». А ще подейкують, що переглянуло його лише за добу більше, ніж 50 тисяч людей і ще дуже багато поширили. Режисер – Тарас Химич, музику написав Андрій Підлужний і витратили на це з міського бюджету трохи більше 80 тисяч гривень. І я вирішив глянути.

Що сказати, хороший ролик, професійний. Хоча Тернополян я там практично не побачив, місто залишилося поза кадром. У мене взагалі виникло відчуття, що мова йде про те, що у Тернополі є озеро і на ньому можна покататися на швидкісному катері. Але то таке, то лише моя думка. А кожен бачить те, що хоче побачити.

А ще я нещодавно побачив кліп якогось турецького виконавця Mahmut Orhan. Знімалася ще у ньому якась Sena Sener. Не скажу, що один в один, хоча б тому, що у турків він удвічі довший, але певна схожість простежується – він, вона, фотоапарат, водне плесо, випадкова зустріч, вуличні музики, танці на вулиці. І усе це на фоні міста. Тільки там – Стамбул, а тут – Тернопіль. І зняті обидва ролики у дуже схожій манері. І навіть у ритмах музики є щось подібне, хоча тут я зовсім не спеціаліст.

Турецький ролик на Ютубі оприлюднили 12 квітня 2016 року. Переглянути його можна тут – https://www.youtube.com/watch?v=rQ7tMWOCQlM&feature=youtu.be

А уже переглянувши, робити висновки, чи то мені щось привиділося, чи то справді один ролик дуже вже схожий на другий.

Марко КЛЕВЕЦЬ



БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.