Тернопільські перевізники освоюють новітню систему вентиляції

0
82

01-2Сьогодні  у соцмережах тернополяни жваво обговорюють технічний стан однієї маршрутки. На цю мить вона гордо возить на собі цифру 18.

Люди подейкують, що виїжджаючи на маршрут, водій забув десь у закутку частину підлоги. Тому пасажири мають змогу милуватися не лише краєвидами за вікном, а й свіжо відремонтованими тернопільськими дорогами.

Як завжди буває у таких випадках, з’явилося безліч версій цієї ситуації. Одні запевняють, що таким чином перевізники вирішили боротися зі сміттям у салонах. Тепер погано виховані пасажири плюватимуть соняшникове лушпиння не у салон, а одразу на дорогу.

Інші подейкують, що ота дірочка використовується як система екстреного гальмування. У випадку аварійної ситуації будь-який пасажир може просунути туди ногу і трішки пригальмувати транспортний засіб. Такий собі – стоп-кран по-тернопільськи.

Насправді жодна з цих версій не відповідає дійсності. Як розповів сайту Про Те представник перевізника, який відмовився назвати своє прізвище і розмір взуття, таким чином перевізники готуються до літнього сезону.

Ні для кого не є таємницею, що з приходом на вулиці файного міста справжньої спеки, у салонах маршрутках розпочинаються бойові дії за вікна. Одні учасники наполягають щоб їх закрили, бо протяг. Інші вимагають відкрити, бо душно. Ота знервованість пасажирів передається водіям, які свою злість зганяють знову ж таки на пасажирах. А ті, у свою чергу, пишуть скарги, обговорюють негідну поведінку водіїв у соцмережах.

Щоб цього уникнути, тернопільські перевізники спробувати якось вирішити проблему «зачини-відчини» вікно. Забивали уже вікна фанерою і навіть металевими пластинами. Не допомагає. Молодь, у такому варіанті вирішує, що задні місця маршрутки призначені для поцілунків. Пенсіонери ж скаржаться, що їх возять у катафалку.

Ось і спробували зробити вентиляцію через підлогу. Вважають, що такий варіант влаштує усіх. Адже протягу не буде, зате свіже повітря потраплятиме у салон в необхідній кількості. Щодо техніки безпеки, то найближчим часом планують закрити цю дірочку металевою сіткою.

Той же представник перевізника, розмір взуття якого з’ясувати не вдалося, доповнив, що якщо вартість проїзду піднімуть ще хоча б на гривню, тоді такі системи кондиціонування обладнають ще і в дахах маршруток.

А сайт Про Те бажає своїм читачам частіше посміхатися і не звертати уваги на дрібні побутові незручності. Адже за вікном навіть такої маршрутки все одно – ВЕСНА!

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ