Тернопільські дорожники не піаряться – вони просто працюють

0
145

original_880f98490f2b6f4dСьогодні, коли наслідки стихії, яка пронеслась Тернопільщиною ще 13 листопада вдалось подолати, можна проаналізувати, наскільки були готові різні служби до такої надзвичайної ситуації. Поговоримо сьогодні про дорожню службу, адже найбільший шмат роботи перепав власне на їх плечі. Розчистити 5 тисяч кілометрів доріг під час стихії, погодьтесь, – не так вже й просто.

Нагадаємо, що за добу 13 листопада випала місячна норма опадів – снігу. Усе це супроводжувалось сильними поривами вітру, хуртовинами, а перемети на окремих ділянках дороги сягали до метра у висоту. Чому склалась така ситуація, які наслідки стихії і як в такій складній ситуації тернопільським дорожникам таки вдалось втримати мережу доріг, не закриваючи ключові магістралі, так як це зробили у сусідніх областях? Про це та інше вдалось поспілкуватись з тими хто був «на передовій».

Дорожники розповідають, що готувались до проявів зими, як зазвичай,  заздалегідь. Спецтехніка і механізми, які використовуються у осінньо-зимовий період пройшли техогляд, а за потреби і ремонт, зроблено запаси протиожеледних засобів та пального.

За повідомленнями Служби доріг Тернопільщини, з першого дня стихії, на автошляхах краю щоденно працювалоне менше 160 одиниць спецтехніки та близько 300 дорожніх працівників.

Та все ж до близько 100 населених пунктів проїзду був дещо ускладнений. Усі дороги державного значення вдалось розчистити вчасно, не закриваючи руху транспорту. Окрім техніки Облавтодору працювало  близько 60 одиниць техніки сторонніх організацій та підприємств, і про це завчасно подбала Служба доріг уклавши договори.

Грейдерист пан Василь розповідає, що працювали декілька діб підряд, аби дороги якнайшвидше очистити і забезпечити рух. Станом на 17 листопада дорожники повністю розчистили мережу доріг загального користування, здійснили обробку піщаною та соляними сумішами, аби попередити наслідки ожеледиці.

Не менш важливим процесом подолання наслідків стихії є порятунок зі снігових заметів автомобілів, переважно великотоннажних та рейсових автобусів. А їх дорожники витягнули більше 300. Були й випадки, коли шляховики, як би це парадоксально не звучало, рятували самих рятувальників. Пригадує випадок водій-дорожник одного з потужних механізмів: “Приїхали МНС-ники витягувати із замету фуру, – не впорались, ще й застрягли самі, довелось і їх витягувати і вантажівку”.

А ще, дорожники просять не плутати автомобільні шляхи області і міста. За утримання перших відповідає Служба автомобільних доріг Тернопільщини, за другі – міська влада.

До речі, при стихії, справившись зі своїми дорогами, шляховики області надали техніку і для розчистки міста Тернополя.

У підсумку можна сказати, що дорожники не піаряться. Вони без зайвих камер і без особливої уваги журналістів просто працюють, виконуючи ті обов’язки, які на них покладені. Зрештою, як і кожен, хто чесно робить свою справу.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ