Тернополянин розповів усе, що він думає про громадський транспорт

1
160

HJaiLqhc0doНа своїй сторінці у незаблокавній поки що в Тернополі соціальній мережі ВКонтакті Ян Батист поділився доволі ґрунтовним аналізом проблем громадського транспорту у нашому місті.

«Доброго дня друзі.

Сьогодні хочу зачепити тему логістики у нашому місті. А саме тему наших маршруток.

Хто їздив, знає що то за мука добратись із пункту А в пункт Б, особливо у час пік, та ще й влітку. Під час руху, почуваєш себе не пасажиром, а якимось мішком із картоплею.

Хотів би зробити наголос на тому, що даний тип транспорту, який бачимо на наших вулицях, є невідповідним для міських перевезень, та є вкрай незручним для пасажирів і людей із обмеженими можливостями.

– Недостатня кількість місць для сидіння.

– Занадто високі підніжки

– Вузький салон

– Погана циркуляція повітря

– Двигун із внутрішнім розміщенням

– Великий рівень викидів у навколишнє середовище (особливо актуально тоді, коли ж чиновники задумались над збереженням навколишнього середовища. Про один із основних чинників як “Маршрутки” що безпосередньо впливає на нього – напевне забули, або ж з фінансових причин ігнорують)

– Ну в загальному транспортні засоби українського виробництва вкотре доводять, що наш виробник то є – шлак.

Прикладом правильного міського автобуса є MAN, який на деякий час був позичений у тернопільському аеропорті. Їздив на 18 маршруті. (Маєте пам’ятати).

Але як нам відомо, ті хто тримають маршрути по місту, із фінансових причин не бажають змінювати автопарк на відповідний, оскільки це не є рентабельним, та й піклування про людей у них на останньому місці.

Були і ті, хто намагався запропонувати хороший транспорт, але із «невідомих» причин не зміг виграти тендер, який із року в рік виграють одні і ті ж особи. Цікаво, чому б це?

Окрема тема, це є нововведені системи обліку пенсіонерів та іншої автоматики, яка не є аж така досконала та провокує конфліктні ситуації, від яких залежить настрій водія, а від того вже залежить обслуговування людей та стиль їзди (от і маємо хамовитих водіїв та гонки по місту).

Також суттєвим є і графіки руху. Людоньки, добратись в 9.30 вечора із центру на Сонячний, крім 16-го маршруту – нереально. Головне, що такса за проїзд росте, а транспорту в потрібні моменти нема. Добре, хоч “Детранспорт” є. Можна попередньо дізнатися, чи іти тобі пішки, чи ні. Не сперечаюся, є і дні, коли рух маршрутки є несуттєвим, оскільки нема пасажиропотоку. Але, шановні, одна із функцій логістики є визначення того пасажиропотоку у певний період чи день. Чому б не почати нормально працювати? Щоб хоч інколи можна було дочекатись маршрутку.

Згадаймо, також і порушення норм експлуатації – коли стоячи в маршрутці, бачиш під ногами дорогу, коли сідаєш на крісло, а воно перекидається, купа навішаних килимів біля водія (“колхоз” так званий), що збирають купу пилюки, та багато іншого, очевидцями чого ви напевне були.

Ось такий крик душі із думок і вийшов. Будемо чекати змін та часу, коли почнуть думати і про народ.

Як не як, в Європу хочемо.

Дякую вам за увагу. Гарного дня.

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ