Коли стало відомо, що на місці магазину «Молоко», що по вулиці Сагайдачного, буде «Eva», це не сподобалося багатьом тернополянам. І не лише тому, що у центральній частині міста практично не залишилося продуктових магазинів.
«Зустрінемося біля «Молока», – хто з нас хоча б раз у житті не чув цю фразу. І справді за кількістю призначених поруч зустрічей цей магазин має право увійти як мінімум до тернопільської книги Гіннеса.
Тому у соцмережах тернополяни висловлювали невдоволення і запевняли, що продовжуватимуть зустрічатися «біля Молока».
І тут сталася доволі несподівана. Як для Тернополя, то взагалі дивна річ. Хтось прислухався до громадської думки. Ні, власники не зняли вивіску «Eva» і не повішали назад «Молоко». Вони придумали інший, але доволі оригінальний хід.
На фасаді нового магазину з’явилася табличка: «Місце зустрічі «Біля Молока». Відповідне фото виклав на своїй сторінці у соціальній мережі Фейсбук тернополянин Антон Марчевський.
Хтось може сприйняти це як маркетинговий хід, для когось це здасться дурничкою. Але ось із таких дрібниць і формується імідж міста. Адже це ще одна історія, яку можна розповісти гостям Тернополя.
Міській владі варто звернути на цей факт увагу і також інколи прислухатися до думки тернополян.